ayse_sungur.jpg

Hej Åhléns!

Jag älskar internet. För många kan nätet vara ett härligt ställe för knasiga memes, klipp med söta djur eller vänners stories men för mig är det snarare en plats för fördjupning. Det finns galet mycket att nörda sig i där ute.


Att få lära mig saker som jag inte hade någon aning om och som jag inte ens räknade med att komma i kontakt med är min viktigaste drivkraft. Det förklarar också varför jag efter så många år i yrkeslivet valde att sätta mig vid skolbänken igen, denna gång för att plugga digital marknadsföring på Berghs. 

Men det är inte en viss titel jag är ute efter. För mig är det betydligt viktigare att vara på rätt ställe. En arbetsplats där jag har lyxen att få jobba med smarta, inspirerande och roliga kollegor och kunder. Där jag får använda mig av min kärlek till storytelling, teknik och humor för att skapa kommunikation som når både hjärta och hjärna. Det är här Åhléns kommer in i bilden, för jag är säker på att vi kan ha väldigt kul tillsammans.

Ayşe

 

Vad kan jag erbjuda Åhléns?

Kommunikation

Jag kan ta fram kommunikationsstrategier, kommunikations- och aktivitetsplaner samt se till att informationen når berörda parter. Jag är van vid att vara ett strategiskt och kommunikativt stöd för medarbetare. Jag kan sätta verksamhetens strategier och mål i ett sammanhang och säkerställa en god kommunikation, såväl internt som externt.


I en tid då vi dagligen blir överösta av tusentals budskap är det viktigt för mig att göra kommunikationen så lättförståelig och tydlig som möjligt.

 Marknadsföring & reklam

Jag kopplar ihop de analoga och digitala delarna i marknadsföringen så att helheten blir framgångsrik och kostnadseffektiv.

Jag behärskar all direkt kommunikation oberoende av kanal och har erfarenhet av att producera nyheter och information i form av webb, nyhetsbrev, pressreleaser och tryckt information. Jag tycker om att ha ett stort ansvar under hela processen – från idé till färdig trycksak, annons eller webbplats.

Digital strategi

Jag sätter mig snabbt in och analyserar verksamheten och processerna för att sedan utveckla en digital strategi, d v s en handlingsplan för hur vi ska jobba systematiskt för att nå digital framgång. Jag är med och hjälper er att definiera mål och arbetar kontinuerligt för att nå dessa. 

Digital Planning

Jag hittar tanken bakom idén. Med andra ord, jag söker efter insikter och inspirerar den kreativa processen så att kommunikationen gör sitt jobb. Jag säkerställer att processerna hålls samman ur ett helhetsperspektiv och att de ständigt utvecklas i riktning mot uppsatta mål och en föränderlig framtid.

User research

Jag är delaktig i att utveckla kundupplevelsen genom user research och bistår med att identifiera behov. Jag samlar in användarinsikter som sedan omvandlas till kundbehov och affärsmöjligheter. 

Omvärldsanalys

Jag förstår, bevakar och tittar närmare på samband, samt förutspår hur omvärlden förändras och hur varumärket kommer att påverkas av de förändrade förutsättningarna.

 
 

©2020 by Ayse Sungur. Proudly created with Wix.com